torsdag 7. oktober 2010

Rob. Twilight. Team Buffy. Post nummer 2002.

WTF. Igjen.

Her sitter jeg og skriver post nummer 2002 på Team Buffy.

Det her skulle være post nummer 2000, men det kom litt brått på og vips, så var tallet passert og poster postet. Skrev jeg om Robert Pattinson? Neida. Den egentlige 2000-posten er en post om Nessiemackenzie. Yeah, yeah.

Hva skjer nå?

Jeg innrømmer glatt at det kan gå dager uten at jeg tenker særlig mye på fenomenet Twilight.

Jeg er ikke like besatt som jeg var i starten, da alt jeg greide å tenkte på og snakke om var Rob, Rob, Twilight, Rob, Twilight, Rob. Men det betyr ikke at jeg er mindre Robfan eller Twilightfan enn det jeg var i starten, bare at jeg - akkurat som det fungerer med forhold i det virkelige liv - har gått fra vill, blind, besatt forelskelse til ekte, dyp kjærlighet.

For jeg har fortsatt de samme følelsene og tenker akkurat det samme som da jeg feiret 200 innlegg på bloggen min.

Fra Twitarded.

Endringer.

Det er lenge til Breaking Dawn. Jeg ser at det er færre nyheter og mindre hype der ute, så det vil i perioder være vanskelig å fylle på med nyhetsstoff. Det er grenser for hvor mange bilder av Ashley Greenes kaffevaner eller Kellan Lutz på vei til gymmen man kan poste.

Nå har aldri Team Buffy vært en ren nyhetsblogg, jeg synes det er minst like artig, eller artigere, å skrive om tant og fjas og skjorteløshet og whatnot. Det vil jeg fortsette med så lenge jeg synes det er gøy. Jeg synes fortsatt det er gøy!


Mer av det her.
Fra Just Jared via Loving Rob.

Faktisk er det slik at jeg ikke har greid å poste alle de raritetene jeg har funnet - det kan være gamle intervjuer, artikler, videoer og bilder som jeg av en eller annen grunn glemte, ikke postet der og da, eller som jeg utsatte fordi det ikke passet akkurat da, nyheter som ble fire dager gamle osv osv. Eller ting jeg skulle vente med til jeg hadde tid til å gå i dybden eller gjøre noe fantastisk morsomt ut av den dagen jeg plutselig hadde kjempegodt tid og guddommelig inspirasjon. Som aldri kom.

Mindre av det her. Tror jeg.
Via Eclipse Movie.

Jeg innfører derfor en ny, fast post som heter Team Buffys roteloft, der jeg bare skal poste det jeg har liggende - random, ufiltrert. En gang i blant.

Det kan også hende at jeg vil poste litt mindre enkelte dager eller uker, alt etter som, men jeg lover å være der for alle store begivenheter.

For en ting er sikkert - å lage Twilightblogg er noe av det morsomste jeg har drevet på med fuckings ever, og enda gøyere er det at så mange har giddet å lese det jeg skriver. Jeg nærmer meg 100 000 treff. Wohoo!

Så jeg vil bare takke de som har vært med på løpet, de som har falt fra, de som har kommet til, de som har delt forelskelsen, galskapen, mine oppturer - kommunikasjonen med Rob er et av mitt livs lykkeligste øyeblikk - og jeg kommer egentlig ikke på noen nedturer.

Takk.

Og så over til det viktigste. Jeg vet jeg har postet den før men den passet bare så bra i dag:


Fra petitbiel.

Fare for at det blir en Robert Pattinsonkalender i 2011 også, ja.

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med 2000. post, Team Buffy :) Jeg følger bloggen fortsatt, bare ikke fullt så flink til å kommentere.

    Selv takk, TB, for en underholdende Twilight-blogg!

    SvarSlett