mandag 21. november 2011

Bli brudefin med Bella

Nå får du kjøpt både Bellas brudekjole og sko!

Du må muligens ta turen over dammen. Men pytt!


Les også: Hvordan få Bellas glød.

Les også: Hva kostet bryllupet til Edward og Bella?



Her må jeg legge til noe: Jeg synes tydelig jeg så at Bella IKKE gikk i de skoene hele bryllupet? Synes jeg så noe flatt. Absolutt noe å se etter ved neste kinobesøk.

Manolos bøtt åff kårs!

Les også: Charlie og Renees blodige fortid.

Jeg skal gifte meg neste år.

Hadde ikke tenkt å kopiere Bella når det gjaldt sko og kjole (det får holde med bursdagskjolen), men jeg har innmari lyst til å snike inn en Bella og Edward bryllupskakepynt. Leter stadig på Ebay. Eller skulle jeg satset på Regretsy LOL? Foreløpig ikke funnet noe:-( Burde de ikke produsert noe sånt i forbindelse med Breaking Dawn?

Det at fargetemaet for øvrig blir svart og rødt er selvfølgelig helt urelatert. Jeg vil nærmest si MIML sin ide:-)

Funnet via TwiCrack.

5 kommentarer:

  1. I kjent Kristen-stil byttet hun sikkert til Vans eller Converse. ;)

    SvarSlett
  2. Heei, gratulerer med forestående bryllup! :D
    Jeg valgte jo som kjent varianten med flipfloper på føttene og ENORM mage, tre uker før Maja kom til verden. ;)

    SvarSlett
  3. Takk, takk:-)

    Du så da nydelig ut i bryllupet ditt! Jeg var bryllupsgjest som høygravid i fjor sommer, lang kjole skjulte tømmerstokkbeina og crocs'en! Alt går!

    SvarSlett
  4. *flire* Genialt triks, hvorfor fortalte ingen meg om det?! Men takk for at du syns jeg var fin, selvsagt ingen som tør å fortelle en høygravid dame at hun ser ut som en overvektig Michelinmann. ;)

    SvarSlett