mandag 5. desember 2011

Ikke akkurat vampyrsex fra Breaking Dawn 2

På lørdag fikk jeg nyss i at det var lekket en scene, og ikke en hvilken som helst scene, fra Breaking Dawn 2. Nemlig vampyrsexscenen (forhåpentligvis en av dem LOL!) mellom Edward og Bella.

Men siden jeg hadde det travelt fikk jeg ikke satt meg ned før i går kveld for å se den. Og da var den borte.

Borte.

Ingen naken-Edward. Ingen Bella som smæsjer interiøret (det er hennes tur nå!) og kaster Edward inn i en bokhylle. (Det siste er fri fantasi fra min side, men det er på tide at Bella kaster litt på Edward, er det ikke?). Niks hotness. Når jeg søker etter BD2 på youtube nå, får jeg dette. Blæh.

Så for å kompensere og trøste meg selv fant jeg det her.

Det er sex (check), nakenhet (check), bare ikke rette halvdel av RobSten...Nærmere bestemt det som kan være bilder fra Kristen Stewarts nye film On the Road.


Ja, det er grafsing av verste sort og kanskje ikke ekte, men jeg er desperat og tar det jeg får. Dessuten ser du riktig, det er en trekant på siste bildet.  Bytt feks ut mannen på det øverste bildet med Robward og tenk BD2 med 18-årsgrense. Eller mennene nederst, og tenk Twilight Da snakker vi! Begge bilder via TwiCrack.

Eller jeg kan kose meg med søte-Edward og Bellas undertøy, og slutte å være grafsegris:



Fra karinmariana.

Men kanskje ende opp med noe midt i mellom, noe deilig, fanlaget E&B-hotness som får meg i godstemning og nesten - NESTEN - glemmer hva jeg gikk glipp av:


Fra PattzLove.

2 kommentarer:

  1. Jeg så den, men mener jeg har sett den før. Det er Bella som slenger Edward over skulderen eller noe sånt og setter seg oppå ham eller noe i den duren. Mener å huske at de hadde klær på (utrooolig dårlig kvalitet på videoen)...

    Leste jeg riktig når jeg tror det er Kristen på de to nederste bildene? Når kommer OTR? Januar/februar? Tror jeg må lese boka...
    Så forresten at BD1 kommer på dvd 11. februar, hurra!

    SvarSlett
  2. Hurra for BD1 på DVD! Håper det er worldwide release, for jeg er i Thailand hele februar:-)

    Ja, det var jo en massiv lekkasje fra Breaking Dawn 2 for en stund siden - den som ble bannlyst av tårevåte produsenter mm. Jeg ville aldri innrømme det, men har kanskje noen bilder av det:-)

    Ja igjen - det skal være Kristen. Jeg vet jo ikke sikkert i disse photoshopdager, og synes i alle fall det første bildet fra bilen er høyst usikkert. Men historien skal inneholde både det ene og det andre, så at slike scener er med i filmen er absolutt sannsynlig!

    Filmen har ikke fått premiere i Norge enda

    http://www.filmweb.no/film/article380416.ece

    På IMDb står det at den kommer til Nederland i slutten av mai 2012, så kanskje da?

    http://www.imdb.com/title/tt0337692/releaseinfo

    SvarSlett