onsdag 7. desember 2011

Taylor Lautner. Nå også i voks. og voks, voks, voks i alle varianter.

Endelig er det filmstjerna Taylor Lautner sin tur til å bli foreviget i voks!

Siden han var en av de mest etterspurte kjendisene i år og noe med et jubileum blah blah, slår han følge med Voks-Pattinson fra januar 2012.

Det skal de ha - foreløpig ser han bra ut. Men kjenner jeg de rett greier de vel å f-cke opp han også. Alternativ forklaring: Voks-Lautner blir dødsbra, og Voks-Pattinson må stå der og se ut som George Michael dagen derpå fordi han som lager vokshodene er drittlei konas Robwardeskapader. Det kan skje!

Fra Madame Tussauds nettside.

Spørsmålet er - hvor det blir av Voks-Stewart? Eller er etterspørselen for dårlig?

Mens vi er inne på voks vil jeg også nevne at Voks-Pattinson ble stylet som Jacob Jankowski hos Madame Tussauds i Hollywood i forbindelse med DVD-lanseringen av Water for Elephants:

Han ser da ikke sånn ut! Jacob Jankowski så ikke sånn ut! Hva er i veien med dere?!?? Ikke at jeg ikke ville ha tafset på han om jeg fikk sjansen. Bilde via Breaking Dawn Movie.

Mer voks.

Voks-Pattinson har inntatt Shanghai. Tittelen på videoen er alene god nok grunn til å bli postet, i tillegg vil jeg bare si at det er absolutt helt normalt å kle seg opp i brudekjole før man lar seg forevige sammen med herligheten.


Fra ReutersVideo via Twilight Lexicon.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar