lørdag 17. desember 2011

Månedens fan: Varulven som aldri får være med

Det er mange gode kandidater for tiden til tittelen månedens fan.

Hva med den svenske fanen som kom til å stikke robert Pattinson i øyet med ahem...fanobjektet sitt?



For ikke å snakke om den evig aktuelle Nutty Madam, som nå endelig har møtt sine elskede  Taylor, Kristen og Rob. Hvor flaut det er på en skala fra 1 - 10 at de har sett videoene hennes og vet hvem hun er? Jeg blir flau langt inni meg, samtidig som jeg observerer hva som må til for å bli lagt merke til. Ørlite sjalu. Men mest erkjenner jeg at jeg will not go there.

Men kudos til henne for å ta den helt ut og være den mest berømte Twilightfanen der ute!


Fra nuttymadam3575.

Månedens søteste fan (eller muligens utskremte kjæreste) er likevel Ryan, varulven ingen ringer til når noe skjer:


Fra TwilightLexicon.

Fantastisk. Stå på!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar