torsdag 26. mars 2009

"Does Me Being Half-Naked Bother You?" Varulvene er nå offiselle

Nyheten om hvem skulle spille varulvene i New Moon ble bekreftet for noen dager siden - det blir Chaske Spencer, Bronson Pelletier, Alex Meraz, Kiowa Gordon og Tyson Houseman. For å være ærlig vet jeg ikke noe særlig om disse folka, men forholder meg foreløpig til bildene.

Her er det jeg tidligere har skrevet om Team Jacob og varulvene. Med bilde.

Eneste bekymring er at de ikke sier noe om Emily. Synes det er synd dersom hun kuttes ut. Det er ikke særlig store rollen, men den er viktig både for å forstå hvor farlige varulvene kan være, og for å forstå konseptet med imprinting (vet ikke hva dette er oversatt med i bøkene, har bare lest Twilight på norsk, ikke resten).

Kommer de til å se slik ut, kanskje?



Og bryr vi oss egentlig når vi vet at mye av tiden vil de se ut slik som dette?


Det har bare vært bittelitt i photoshop. Jeg lover! Fra fanpop.com.

5 kommentarer:

  1. Gledermeggledermeggledermeggledermeg.............*heartbeat*

    *puste*

    SvarSlett
  2. Selv lurer jeg på hva det gjør med selvtilliten til Robert Pattinson når han vet at ikke bare sitter det 17 millioner fans og venter på at han skal ta av seg skjorta i New Moon, men at han må gjøre det ETTER at vi har sett på halvannen time med halvnakne, muskuløse indianergutter som løper rundt i skogen...

    Han begynte jo nesten å grine av å måtte ÅPNE litt på skjorta i Twilight. Om ikke annet åpner dette for en haug gode selvhat-sitat fra RPattz etterhvert!

    SvarSlett
  3. Emily skal mest sannsynlig spilles av ei som heter Tinsel Korey...google henne;)

    SvarSlett
  4. Takk for info! Jeg har fanget det opp, men som du kanskje har forstått er jeg litt mer interessert i de mannlige rollene...

    SvarSlett
  5. i love you taylor launter soe much from kristen stewart.

    SvarSlett