torsdag 23. april 2009

De fem beste New Moon fanlagde trailerne. Så langt.

Reelschannel.com har postet det de mener er de fem beste New Moon trailerene. Jeg har sett dem før, og vet at jeg har lagt ut noen av dem på bloggen tidligere. Men jeg har offisielt gått i surr (selv om jeg gikk gjennom alle postene i bloggen min så sent som i helgen). Men hvem tar egentlig skade av å se dette en gang til?

Den beste. Fortsatt.

Fra tiffanyd666.

En GOD nummer to. Og veldig god på smuget, du vet. *jeg dååner*

Fra RaggDollish. Heia Sverige!

Litt lite RPattz, kanskje? Men den er også god på smuget, du vet.

Fra arenittaa.

Mørk og mystisk, men srsly - Cedrik Diggory?

Fra katie911225.

MYE Jacob.

Fra smileyfacebecca.

Fra reelzchannel via Twilighters.org.

210 dager igjen! Og husk intervjuet i natt!

2 kommentarer:

  1. Jeg må lese bøkene igjen. For tredje eller fjerde gang, jeg husker ikke!

    SvarSlett
  2. Jeg er på Breaking Dawn for fjerde gang nå. Hadde tenkt å legge inn The Host før jeg begynner rett på Twilight igjen, men tror ikke jeg klarer det. Kjenner suget etter Midnight Sun også, nå (som jeg bare har lest to ganger). Men skal jeg lese den før eller etter Twilight? Og hvordan skal jeg klare å foreta det valget?

    SvarSlett