torsdag 23. april 2009

Twilight omtales i VG - Eclipse får ny regissør. Den perfekte regissør, faktisk!

Det er ikke mye Twilightnyheter i Norge, men i dag bringer VG nyheten om at Eclipse har fått sin regissør (tidligere har det vært mye snakk om at broren til Chris Weitz, Paul Weitz skulle regissere Eclipse). VG skriver (jeg har trukket ut det viktigste og understreket det aller viktigste, klikk på lenken hvis du vil lese alt):

"Etter måneder med spekulasjoner og rykter har den tredje i rekken av filmatiseringer av den populære bokserien fått sin regissør. David Slade, mest kjent for den forholdsvis brutale vampyrfilmen «30 Days of Night».

- Jeg er kjempefornøyd med at David Slade skal regissere Eclipse, sier Stephanie Meyer, forfatteren av den populære bokserien, ifølge MTV.

- Han er en visjonær filmskaper som har mye å bidra med i denne serien. Vi har vært heldige med gode regissører i de to første filmene, og nå er jeg glad for at «Eclipse» vil fortsette den tradisjonen.

Slade har i tillegg til vampyrfilmen «30 Days of Night» blant annet laget pedofilidramaet «Hard Candy»."

Srsly. I motsetning til mine bekymringer for Chris Weitz og New Moon (som raskt viste seg å være ubegrunnede) tror jeg dette blir helt perfekt!

For ikke å snakke om hva Twatlighterne får ut av dette...

Fra Viktoria Liepold hos Fighting Evil by Twatlight.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar