onsdag 29. april 2009

*hyperventilerer* Nå kan du vinne skjorta og skoene til Robert Pattinson

Teenvogue.com skriver:

"Before his star turn as Edward Cullen in Twilight, Robert Pattinson sunk his teeth into How To Be, a dark comedy where he plays a quirky twenty-something musician on the verge of a quarter-life crisis that ends up spending his entire inheritance on a live-in life coach. After searching for a lead for nearly a year, director Oliver Irving says he instantly knew that Robert was the one when he showed up at a casting. And, according to Oliver, if it weren't for How to Be, we may never have come to know Robert as the ubiquitous blood-sucker. "Rob was thinking of giving up acting but wanted to try out an indie film where he could get into a character" he told us. Twilight fans worldwide should be thankful that this film came to be!" *Jeg. Er. Takknemlig.*



Så til det viktige (jeg vurderte seriøst å ikke poste dette da jeg helst ikke vil at noen av dere skal melde dere på = større vinnersjanser for MEG). Og - det sto i konkurransereglene at du måtte bo i USA og være over 13 år (MUAHAHAHAHA), men jeg fikk til å legge inn min norske adresse, så det er håp. Ok (jeg hyperventilerer og dagdrømmer allerede om hvordan det vil være å EIE skoa til Robert Pattinson og SOVE i t-skjorta hans...og nå ble jeg Catherine Hardwicke-crazy et øyeblikk). Det du kan vinne er: en signert poster, ei t-skjorte Rob brukte i filmen og skoa Rob brukte i filmen.

Bildebevis:

Jeg ser ingen autograf. Den bør være der.

Jeg har skrevet om How to Be tidligere, her og her. I tillegg får du nå et eksklusivt slide-show fra teenvogue.com *når jeg ser disse bildene føler jeg at vi har så mye til felles Rob, slike ting som behov for støttekontakt i ny og ne* OG et klipp OG noe om kostymene MED et bonusklipp.

Et klipp. Jeg elsker denne scenen. Og Rob er såå RobArt når han bare MÅ tafse på håret sitt...*Sukk*


Noe om kostymene MED et bonusklipp:


Filmen kommer på dvd i mai, og kan forhåndsbestilles på amazon.co.uk.

Takk til facebookgruppa How to Be for nyheten! Alle bilder og klipp er fra teenvogue.com.

OOOPS - holdt "tilfeldigvis" på å glemme dette (fortsatt under tvil): Meld deg på konkurransen her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar