tirsdag 28. april 2009

Litt Robert-stalking og flere ting vi har til felles, Rob

Rob var i LA i helgen og ble fotografert på LAX. Bauer-Griffin skriver:

"Last night, Robert Pattinson turned LAX into the hippest of locales (basically, a 20-foot radius around R-Pat instantly becomes the place to be). Is it just us, or do his pheromones somehow magically translate through photograph as well? *Jeg kan forsikre dere om at observasjonen er korrekt*

Bob the Biter signed a few autographs as he made his way through the terminal. He and an older woman shared a chuckle whilst riding the escalator. (Think she propositioned him for... ya know? ie- "My granddaughter loves you! By the way, care to f***?")

Og så til det viktigste - dersom du klikker på lenken til Bauer-Griffin (de hadde slått av funksjonen for å kopiere bildet og jeg aner ikke hvordan jeg skal overstyre det, ulempen er at du må klikke, fordelen er at du får se alle stalker-bildene...hva var ulempen?) ser du at Rob skriver autografer med venstre hånd. Han. Skriver. Med. Venstre. Hånd. Det gjør jo jeg også!






Fra Bauer-Griffin via RobPattzNews via New Moon Movie...til MEG! Som gir det til DEG! (Og ja, bildet ble så lite fordi jeg måtte rappe det fra noen som allerede hadde rappet det og da tenkte jeg at jeg bare kunne vise det to ganger = dobbel Rob-hotness, ikke sant?)

Juryen er ute når det gjelder det nye navnet - men Bob the Biter er i hvert fall mye bedre enn Hackula.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar