mandag 27. april 2009

Twilight med en tvist - dette må da være Robert Pattinsons favorittparodi så langt?

Jeg tror dette må være en parodi etter Robs smak - han elsker jo cheeseburgere!

Jeg viste denne til kjæresten min, og han lo mer enn meg. Han sier det var fordi det var gøy at det var en burger, og på grunn av assosiasjonen til Mikes kommentar i filmen om at Edward ser på Bella som om hun er noe han vil spise.

På den annen side er det eneste han synes er morsomt i bloggen min Edwardparodiene. Da KOSER han seg, da. Vel, skatten, du liker Alice, da er det vel ikke urimelig at jeg liker Edward?


Fra theucbmidnightshow via New Moon Movie.

3 kommentarer:

  1. Det var en fantastisk bra parodi. Den var skikkelig morsom, typene som var med var kule + 'Edward' var hot

    SvarSlett
  2. Jeg forsøker å ignorere at alle som parodierer Edward ser ut til å være like gode skuespillere som Rob...De må være store talenter alle sammen, ikke sant?

    SvarSlett
  3. Jada, naturtalenter (som Rob) alle mann

    SvarSlett