fredag 8. mai 2009

Team Buffy leverer - igjen. HOT Friday er her.

Rett før påske innførte jeg HOT Friday for noen utvalgte venner på e-post. Neida, å blogge om RPattz og Twilight er ikke nok - mitt imperium strekker seg også til Twitter og Facebook, inkludert Facebookgruppa mi (sjekk ut Team Buffy - Not Obsessed, Just Intrigued by the Twilight Phenomenon og bli medlem!). Og når jeg ikke føler at vennene mine følger godt nok med, stalker jeg dem med epost om ehem fenomenet.

Etter å ha fylt denne uka med HOT Monday (så du ikke 350 bilder av Robert Pattinson på mindre enn to minutter? Gjør. Det. Nå.) og HOT tirsdag (ditto) blir det i dag tam-tara-tam: HOT Friday:


Fra Robert Pattinson_AU via Robsessed.

Kom til å tenke på det, jeg snakker en del om Twilight i telefonen også:-)

Og om ikke dette er nok - her er BEVIS for at Rob er hottere enn Brad. Just sayin'.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar