fredag 8. mai 2009

We'll always have Paris, Rob. Or not. Men vi kan være flaue sammen?

I følge den franske avisa Lyon Plus og herr Gud himself skal Robert Pattinson spille inn en adapsjon av Guy de Maupassants bok Bel Ami i Paris neste år. Dette er fra et intervju med El Pais:

"El Pais: Let’s say you’ve got 8 weeks of vacation starting today, what would you do?

Rob: I want to travel! That’s why I always look for work in different countries. I think next year I would like to work in Paris for three months.

EP: For what Project?

Rob: Ahhh, we’ll see if I’m going to be a blabbermouth again….It’s a Bel-Ami adaptation, from Guy de Maupassant. Now that I’ve told you, I can go around telling to everybody. Besides, I’m sick of people saying: “You can only make those Twilight films, you’re nothing more than a fleeting star”. I refuse to accept that! (laughs)."


Je veux vous enfermer dans ma cave. Bilde fra TwiCrack.

Robsessed skriver at "Bel Ami is a novel written by French Author Guy de Maupassant in 1885. It The story chronicles Georges Duroy's corrupt rise to power from a poor ex-NCO to one of the most successful men in Paris, most of which he achieves by manipulating a series of powerful, intelligent, and wealthy mistresses."

Ok, tenker du kanskje. Enda et filmrykte. Jeg leser: Rob. På. Fransk. Aner dere hva dette betyr?

*Rob som sier: je veux te manipuler. Rob som sier: tu es très intelligente. Rob som hvisker i øret mitt ditt: chez moi? Maintenant?. Eller noe sånt.*

Jeg innrømmer gladelig at jeg er den personen i Norge med fransk mellomfag som suger mest i fransk (de lot meg bestå eksamen utelukkende for å bli kvitt meg), og jeg liker ikke franskmenn (noe som resulterte i et panikkanfall på vei til Paris i høst da jeg sto bak to franskmenn i innsjekkingskøen og plutselig husket hvorfor jeg ikke hadde vært i Frankrike på ti år) - men samtidig, jeg kan ikke komme utenom at fransk er...sexy.

Bare litt mer trening, så har du det, Rob. Jeg gir deg gjerne noen leksjoner i eh...fransk. Vi kan være flaue sammen!

Fra teemixstars.

Flashback fra min "herlige" studietid i "smilets land": Loup garou, anyone?

På den annen side - we'll always have sigg, kortleik og billig Bordeaux.

*Oui, Rob. Oui.*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar