torsdag 7. mai 2009

Et nytt eksempel på hvordan Twilight kan relateres til ethvert aktuelt tema i samfunnsdebatten. Og livet, liksom.

Som den fjorten år gamle fanjenta jeg er, tar jeg meg i ha "Twilight Moments", dvs. å ha Twilightrelaterte opplevelser i hverdagen. Eller å ta meg i tenke på Twilight både i passende og upassende situasjoner. Eller bare være besatt.

Et viktig innspill i samfunnsdebatten:


Noen av mine siste:
  • På konferanse med jobben kommer plutselig en blek, vakker mann inn i salen. Vampyr!

  • En kollega av en venn av meg skryter av 'betongbrystet' sitt når vi er ute og drikker øl. Vampyr!

  • Jeg - ja, jeg er stakkarslig - fniser hver gang det er Twilightreklame på TV3.

  • Jeg spiste på restaurant med britisk servitør og vurderte seriøst å be han si: You are my life now. Og ble lei meg da han ikke sa noe som var i nærheten en gang.

  • Jeg har akkurat overbevist kjæresten min om viktigheten av å ha et Robert Pattinson-alter hjemme. Og det må være på hjemmekontoret, ikke soverommet, for da kan Lomme-Edward bli sjalu.


Generell dagdrømming. Med en dæsj realisme.


Hvis dette er noe for deg, om du kjenner deg igjen eller ønsker å le av tapere som meg, anbefaler jeg Facebookgruppa Twilight Secrets. Der finner du masse bekjennelser. Og selvironi - heldigvis.

Rob banker livskiten ut av Zac. Ok. Han kunne gjort det.

Eller ikke.

Bilder fra Twilight secrets.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar