fredag 29. mai 2009

Twilightnyheter du IKKE gikk glipp av mens Robert Pattinson tok av seg skjorta

Den viktigste årsaken til at du ikke gikk glipp av noe mens Robert Pattinson tok av seg skjorta, er selvfølgelig at verden sto stille mens Robert Pattinson tok av seg skjorta.

En annen forklaring er at det eneste som har skjedd i Twilightverdenen er, vel, at Robert Pattinson tok av seg skjorta (jeg håper at noen gir meg tjue kroner for hver gang jeg klarer å skrive 'Robert Pattinson' og 'tok av seg skjorta').

Hvis du ikke tror meg, kan du jo trykke her og gå gjennom siste ukes nyheter og bilder. Det anbefales også hvis du ønsker å se absolutt alle bilder som er tatt av Robert Pattinson den siste uka. *blunke blunke*

Her er noen småting du IKKE har gått glipp av:

Edward Cullentatoveringen
Vi har hatt Robert Pattinsontatoveringen og Twilightskoa, så hvorfor ikke en Edward Cullentatovering? Over hele armen? Jeg kan jo ikke si annet enn at vedkommende har spunk.


Fra New Moon Movie.


Set-stalking satt i system


Fra Twilight Saga Vancouver Set Tours via TwiCrack.

Arrangøren skriver: "See your fave sets, such as Bella's House, the Cullen House, Theatre sets, and more. If Twilight is filming in town, we can guarantee you'll meet the cast and get photos and autographs with them. We can also bring you to the sets & you can watch them film LIVE! Our customers have had the opportunity to chat with Rob Pattinson, take pictures with Kristen and Taylor, & party with them in Vancouver clubs."

Til slutt vil jeg bare påpeke at nyheter om Robert Pattinson teknisk sett er Twilightnyheter, så jeg er en Twilightblogg. Takk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar