mandag 29. juni 2009

Dagens bilde: Taylor Lautner går for verdensherredømme. Minst.

Lurer på hvor mange ganger vi til høsten får høre uttalelser som: "Mine muskler er ikke sprayet på" eller "jeg gjorde mine egne stunts" eller andre urimelige angrep på den hellige Rob.

Her er et bilde som klart demonstrerer at Taylor Lautner utfordrer verdensherredømmet til Robert Pattinson. Eller han taler på et møte i scientologikirken.


Via Twicrack.

Og før stormen av protester fra Team Jacob strømmer inn, jeg legger meg allerede flat som sist.

3 kommentarer:

  1. Jeg føler meg x-tra gammel når jeg ser Taylor bli eldre og eldre for hvert bilde som tas
    *snufs*

    SvarSlett
  2. Ååååå, ikke vær lei deg!

    Tenk glade tanker! (Stikkord: Madonna. Demi Moore).

    Sånn, var det bedre?

    SvarSlett