søndag 7. juni 2009

En ny, FANTASTISK fanlaget New Moon trailer!

Jeg må slutte å bruke ordet 'fantastisk', fordi alt er faen meg fantastisk hele tiden når det gjelder Twilight. Akkurat som jeg i sin tid måtte slutte å bruke ordene 'beste ever', fordi alt faen meg bare blir bedre og bedre også.

Her er en ny, FANTASTISK (oops) fanlaget New Moon trailer!


Fra tiffanyd666 via Robsessed.

Jeg visste ikke at den var fra tiffanyd666 før etter at jeg hadde sett den. Men det forundrer meg ikke - hun er min absolutte favoritt fra før også...

Melding til Summit og Chris Weitz: Hva holder dere på med når en nittenåring på YouTube kan banke dere ned i støvlene på denne måten? Dette er jo mye bedre enn teaser traileren fra MTV Movie Awards!

2 kommentarer:

  1. Fuckings bra. (Det kan du forresten begynne og si!)

    SvarSlett