mandag 15. juni 2009

Fine ting å gjøre mens jeg er på kjærlighetscruise med Lomme-Edward

Dagen har kommet da jeg må si takk og farvel. Ikke for alltid, for all del, men for de neste tre dagene. Jeg skal på kjærlighetscruise med Lomme-Edward og kjæresten min (i den rekkefølgen), og vi skal til arktiske farvann der internett - selv ikke mobiltelefonen har dekning - ikke er tilgjengelig.

Jeg vet ikke hvor hardt og vanskelig dette kommer til å bli, jeg mener - jeg har aldri vært borte fra bloggen min og fri tilgang til RobFix på veven mer enn noen timer av gangen siden jeg havnet på Twilightkjøret i februar. Jeg forventer sterke abstinenser, tantrums og fortvilelse hos meg selv.

Å Rob, hvordan skal jeg klare å leve uten deg?

Fra Zozo4 hos Twilight sucks!!!

Til mine trofaste lesere har jeg følgende overlevelsestips (sånn rent bortsett fra å være utro mot meg og sjekke ut en million andre Twilightblogger):

1. Sjekke ut Team Buffy på YouTube. Her finner du nesten alle videoene jeg noen gang har lagt ut på denne bloggen (velg Playlists - Videos posted on my blog), pluss mine favoritter, inkludert noen videoer som jeg ikke har puttet på bloggen (enda), pluss en masse videoer fra YouTubebrukere som jeg abonnerer på. Kanskje du finner noe bra jeg ikke har postet og tipser meg om at jeg burde poste det?



2. Sjekke ut Team Buffy på Facebook: Team Buffy - Not Obsessed, Just Intrigued by the Twilight Phenomenon. Vi er ikke så mange i gruppa, og vi er ikke så aktive, men du blir litt bedre kjent med meg, og åja, du finner alle bildene jeg noen gang har postet på bloggen der. Kommenter, kopier, tapetser.

Hvem vil IKKE ha dette over senga?

Eller i senga. Just sayin. Fra RobQ.

3. Lese alle postene til Twilight Guy, som leser og kommenterer alle kapitelene i HELE Twilightserien og gir deg et mannlig perspektiv på det hele.



4. Siden Stephenie Meyer ser ut til å mene at hun ikke vil publisere Midnight Sun, lese Dark Side of the Moon av Blondie - fanfictionversjonen av Midnight Sun.



5. Om du ikke har lest Midnight Sun enda, lese Midnight Sun. Trykk også her om du ikke har hørt om Midnight Sun. Den kan du bare ikke gå glipp av.


Fra Kristin hos Twilight sucks!!!

Til slutt, noe du bør vurdere (i hvert fall i teorien, OG fordi moren min sier det): Gå ut i sola. Vær sammen med vennene dine. Vær snill og god med kjæresten din. Men kom tilbake om tre dager!

Om tre dager kommer jeg nemlig tilbake med siste nytt om Lomme-Edwards eventyr på Svalbard, Rob-O-Rama, Rob-Stalking, Duh'ing, nyheter, sladder, pikante detaljer om mine seksuelle fantasier, eventuelle nedturer (og oppturer) i forholdet mitt forårsaket av Twilight og tidligere nevnte seksuelle fantasier, videoer og whatnot. Det blir HOT! Hva vil vennene mine si? Hva vil moren min si? Når kommer egentlig intervensjonen? Og hvor gal ble jeg av å leve uten RobFixet mitt i tre hele dager? Du får svaret på torsdag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar