fredag 26. juni 2009

Gud stiger ned og taler til oss: Et ikke-nytt intervju med Robert Pattinson fra Cannes. Men jeg trenger å høre stemmen din, Rob...

Jeg ble så glad når jeg kom over dette intervjuet som visstnok skulle være nytt, men det er det samme som jeg postet allerede i mai, sammen med en skikkelig god historie om Robert Patinson fra Cannes.

Men så tenkte jeg: Bryr jeg meg? Det er så lenge siden jeg har hørt stemmen din, Rob (med unntak av at jeg nettopp har sett så godt som alle filmene dine på mitt private Rob-O-Rama), og jeg bryr meg ikke, for du er så nydelig der du sitter på en fransk strand og er søt og sexy og morsom og ydmyk og whatnot.

Bær over med meg. Det er jo Gud vi snakker om.


Fra RobertPattinsoncom via New Moon Movie.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar