fredag 26. juni 2009

Twilight teaser traileren på fransk

Nei, jeg liker ikke Frankrike og jeg liker ikke franskmenn, og nå enda mindre enn før, fordi det ser ut til at de får premiere på New Moon 18. november - to dager før oss. Uhørt.

På den annen side, og som jeg har skrevet om før, jeg ville ikke hatt noe i mot at Robert Pattinson hvisket meg noen franske fraser i øret. For all del...

Her er Twilight teaser traileren dubbet til fransk:


Fra snd via New Moon Movie.

Robert (og nå tenker jeg Robert med fransk uttale) kan si "Tu ne me reverras plus. Je ne reviendrai pas. Poursuis ta vie, ce sera comme si je n'avais jamais existé" til meg når som helst, hvor som helst. Men han kan ikke mene det, selvfølgelig, for det er med denne setningen han dumper Bella.

Det begynner å bli noen dager siden du så traileren sist, ikke sant? Men TB leverer: Her er originalen, og her er den beste fanlagde versjonen.

146 dager igjen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar