lørdag 27. juni 2009

Kloder kolliderer: Dirty Dancing vs. Twilight

Da jeg var ung (ok, jeg er ikke sååå gammel som det høres ut, men det begynner å bli noen år) var Patrick Swayze noe av det hotteste som fantes, med Nord og Sør og Dirty Dancing som absolutte høydepunkt - var det egentlig andre filmer?

Siden lenken i mitt forrige innlegg om Patrick Swayze nå er død, har jeg funnet et nytt klipp i all sin prakt:


Fra LionsgateFilmsUK.

Men hva visste vel jeg? Robward kom. Robward beseiret. Robward la verden under seg. Det er egentlig litt urettferdig å sammenligne gamle helter med Robward, så jeg innfører herved to kategorier: Robward og resten.

Og i kategori to, resten, gjør Patrick Swayze det fortsatt ganske bra. Her kolliderer Dirty Dancing og Twilight i to herlige videoer:


Fra floflo185 via LTT.

Patrick kunne også synge, og jeg blir ikke en gang flau:


Også fra floflo185 via LTT.

Husk: Den eneste som kan put baby in a corner er Robert Pattinson. Det er trufax.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar