fredag 5. juni 2009

Månedens fans: Reaksjoner på New Moon traileren.

Jeg vet jeg kaller det en trailer, men la meg korrigere: det er en teaser trailer. Det betyr at det er uferdige klipp som er satt sammen for å gi oss en ide av hvordan det blir, ikke nødvendigsvis at det blir slik til slutt. Les: Det kommer snart noe enda bedre!

Her er to jenter som så teaser traileren på MTV Movie Awards, filmet seg selv og la det ut på nettet. Selv om ingen av oss kjenner oss igjen i dette selvfølgelig, eller reagerte på denne måten, og i hvert fall ikke har brukt uka til å se teaser traileren (eller hele MTV Movie Awards) om og om igjen.


Fra sweetluv2u via New Moon Movie.

Note to myself: Aldri aldri ALDRI, under noen omstendigheter, uansett hvor full jeg er, uansett antall valium jeg har puttet i meg, filme meg selv mens jeg ser, hører eller snakker om anything Twilight.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar