mandag 8. juni 2009

Rob-stalking i New York og på tide å snakke om RobStu

Ja, det er på tide å snakke om RobStu.

Robert Pattinson er i New York for å starte filmingen av Remember Me (som jeg har blogget altfor lite om, men du kan lese mer på imdb). Og i helgen ble han knipset ute på søndagstur med sin beste venn TomStu. Og ja, etter KStew (derav Robsten) er TomStu (derav RobStu) en god nummer to i forhold til ryktene om hvem Robert Pattinson EGENTLIG dater...

For meg spiller det ingen rolle - jeg blir dødelig sjalu uansett om det er Kristen, Tom eller noen andre (la ikke navn bli nevnt) som "henger" med Rob.

Her er guttene på søndagstur i New York:


Og en veldig American Rob:

Bilder fra Robsessed.

De er jo søte, da!

Oppdatering: Et par timer senere dukket dette bildet opp. Nei, de holder ikke hender, men det ser jo slik ut, og dermed ble det hele bare enda mer sladrete og grafsete og alt som er fint i stalkerverdenen...


Også fra Robsessed.

Og her er historien om RobStu.

4 kommentarer:

  1. hmmm.... hva var det jeg sa TB...nevnte jeg ikke det unevnelige på TF forrige uke?

    "skulle ikke forundre meg om fyren er homo.... det hadde bare passet så utrolig bra" (fritt etter hukommelsen).

    SvarSlett
  2. Ja, jeg vet...Og på en måte er det en god tanke. Jeg vil heller ha RobStu enn RobSten. Når jeg tenker meg om tror jeg at det vil gjøre meg mindre sjalu. Litt.

    SvarSlett
  3. two for the price of one....? :P

    SvarSlett
  4. Bilder i hodet nå.

    La-la-la

    SvarSlett