torsdag 2. juli 2009

En dag i livet til en hardt arbeidende skuespiller: Forkastet som metroseksuell kvinne, potensiell Tyra-stalker

Det er mulig jeg er kravstor, for selv om jeg får mer enn min daglige dose Robert Pattinson gjennom alle bildene og stalker-paparazzivideoene, savner jeg stemmen hans.

Det verste med å være midt mellom to Twilightfilmer - eller hvilkensomhelstfilmer med Rob i - er at han ikke gjør noen intervjuer.

Men så tenkte jeg - eureka! - hvorfor ikke resirkulere noen gode, gamle intervjuer nå i sommer? Jeg mener, siste sjanse til å poste Twilightintervjuene er jo nå før New Moonintervjuene kommer, ikke sant?

Og for deg kjære leser er det en vinn-vinn situasjon: Enten har du sett sett det før (slik som meg) og er så forelsket i Rob og avhengig av Robfix'et ditt at det bare er deilig å se dette om igjen, eller du har ikke sett det før og blir fantastisk lykkelig for at jeg deler det med deg nå. Sant?


Fra Robsessed.

Mer? Her er en lenke til en gammel post med ett av mine favorittintervjuer, og jammen skriver jeg ikke litt om min kjærlighet til Rob også:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar