torsdag 2. juli 2009

En kjærerste som Robert Pattinson Edward Cullen

Twilight Widower har gjort det igjen og kommet opp med følgende sjekkliste for menn som tror de blir manipulert til å ligne på Edward Cullen. Dette skulle kanskje være en advarsel, men jeg tar det som gode tips for hva vi kan gjøre:

1. Random gifts of hair gel ("Try putting your hair up for a change, honey.")

2. Signing you up for piano lessons ("You said you wanted a new hobby.")

3. An unusual interest in your skin care routine ("The UV index is too high. here, wear this SPF 50 sunblock. And a hat. And cover your arms up.")

4. Your wardrobe has taken a decidedly… vintage look lately (“It's what all the guys are wearing now, trust me.”)

5. You are certain she keeps calling you by a different name (“No, you misheard me… I said “I love you, onward!”)

6. She makes you stand out in the cold for a half-hour before letting you come to bed (“It’ll tighten your pores”)

Jeg ville selvfølgelig aldri funnet på noe sånt. Aldri. Det får holde at kjæresten min er bestevenner med Lomme-Edward. Her er de på ferie sammen - min kjære i min jeg mener SIN favorittskjorte:


Bildet er privat. Likheten med punkt 4 er utilsiktet og tilfeldig. Helt sant.

*jugekors*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar