tirsdag 7. juli 2009

På tide med en skikkelig Rob-stalker-video. Eller ikke?

Jeg har fullstendig forsømt mine plikter som stalkerblogger, så her kommer en stalkeroppdatering fra de siste dagers Robstalking:


Fra twilightbritneyfan via Robsessed.

Robert Pattinson går fra en trailer til en annen trailer og så inn i et hus! Nervepirrende!

Jeg synes de er ganske like, og begynner å gå lei - det er jo mye artigere med hotte bilder, kompatibilitetstester, erte på seg Team Jacob og annet tullball - men ok. En til:


via Robsessed.

Og her kan du se dag 1, 3, 4 og 5.

Hvor mange dager er det egentlig i en filminnspilling? Kan de ikke bare bli ferdige? Nå? NÅ!? Jeg gleder meg så mye til denne filmen at jeg holder på å gå opp i sømmene.

*Rob*

*Alltid Rob*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar