tirsdag 29. september 2009

New Moon. Karaokeversjonen.

Alt dette maset om True Blood gjør meg ikke mindre besatt av New Moon (wohoo! 50 dager igjen!), jeg er bare...mer besatt. Av flere ting.

Det er en variant New Moonvideoer jeg ikke har dekket, nemlig Karaokeversjoner. På YouTube ligger det massevis av karaokevideoer, og jeg har samlet et knippe 80- og 90-tallssvisker på YouTubekontoen min for å glede meg selv og mine venner (ok, antakelig plager jeg omgivelsene mer enn jeg gleder dem, men jeg liker å tro at karaokesangen min er sjarmerende). Men det jeg ikke har vært borte i er karaokeversjoner kryssklippet med en New Moonvideo.

Vent. Ikke. Lenger.

Det er et lite minus at jeg aldri har hørt sangen før, men pytt. Snart finner jeg en uimotståelig karaokelåt kryssklippet med Edward, og jeg er fortapt. Igjen.


Fra Vixen 416 via TwiCrack.

Oppdatering: Sangen er på New Moonsoundtracket. Det gir jo mening. LOL! Jeg sa jeg var håpløst lite musikkinteressert!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar