tirsdag 24. november 2009

Aaaaaaaaaahhhh. Nye Edward & Bellavideoer for å få igjen pusten. Eller ikke.

Hvilken uke det har vært!

Det begynner å roe seg litt, selv om det kommer nye artikler og intervjuer og nyheter hver dag. Jeg har behov for å få igjen pusten, og hva er vel bedre enn et par nye Edward & Bellavideoer?

Det har jo ikke skjedd såååå mye det siste døgnet, hvis vi ikke teller med at New Moonfilmen overtar verden, Twilightverdenen seriøst har begynt å snakke om Eclipse, Chris Weitz har snakket om New Moon DVD'en (jeg besvimer ved tanken) Rob og KStew har tweetet (igjen - selv om denne Robtweeten var mye bedre), Rob har uttalt at Tayob slår han på alle punkter (og dermed vinner, og forresten, denne videoen er verdt å få med seg), eller at Summit bekrefter Breaking Dawn, i hvert fall litt, men uten å egentlig si noenting.

Ja, Twilightfans kan le av oss selv!

Fra Twilight Secrets.

Og hvem lurer vel egentlig på hvordan Robert Pattinson ville sett ut som indianer? Eller hvor i all verden han befinner seg?

Jeg er i hvert fall ikke interessert i å diskutere likhetene mellom New Moon og Remember Me, for de finnes ikke, med unntak av at Robert Pattinson har hovedrollen og han forelsker seg i en jente. Som ikke akkurat det skjer stadig vekk på film. Duh.

Nei, da er det bedre å lalle seg inn i New Moonland, og tenke på at det bare er 25 timer til jeg skal se filmen for tredje gang...

Edward, å, Edward. Hvorfor blir jeg aldri lei av deg?


Fra Lostimortal2.

Å, Bella. Hvorfor kan jeg ikke si det samme om deg? Selv om denne videoen var fin, da. Og Sia sin sang er nydelig. Det er også masse scener fra New Moon.


Fra ThisForbiddenFruit.

4 kommentarer:

  1. Begge disse var jo knallfine!!!! På slutten av den siste videoen ventet jeg bare på å høre "Marry me!" *sukk*

    SvarSlett
  2. *SPOILER*

    Ahhhh...Den siste scenen, når du ser at Edward får en god ide, og de to sekundene før han snakker...Heaven.

    18 timer til jeg skal se filmen igjen.

    SvarSlett
  3. Oooops! Skulle vel advart mot den spoileren, haha!

    Kloken er 8.45, og det er 2 timer og 45 minutter til jeg skal se filmen igjen! Klarer nesten ikke å spise frokost, og blir litt sånn manisk...

    SvarSlett
  4. Ja, jeg er sjalu. Fortsatt 9 timer igjen her.

    SvarSlett