tirsdag 24. november 2009

Vanity Fair er MITT, og kanskje den hotteste videoen av Robert Pattinson NOENSINNE?

Jeg lovet å si fra når Vanity Fair kom, og nå er det å få tak i. Det kan godt hende at alle andre har hatt det i en uke allerede, men de fortalte altså meg at det ikke kom før i går.

Siden jeg har en slik laidback holdning til det hele (i teorien), ventet jeg heeeelt til i dag med å kjøpe det, og ble litt satt ut da kassadamen på Narvesen sa: "Så nå fikk du (endelig) bladet ditt."



Hva? Bare fordi jeg har vært innom og spurt etter det to ganger!

Ok da, sist mandag forsøkte jeg kanskje å overtale dem til likevel å pakke ut hele pallen med blader i tilfelle Vanity Fair likevel var der og de hadde oversett det selv om de var sikre på at det ikke hadde kommet.

Ok, da. Så har vi min lidelse og sammenbrudd knyttet til desperasjonen over ikke å få tak i GQ i vår. Men likevel. Vi var jo enige om at det var en sjarmerende hendelse.


Begge bilder fra Vanity Fair via Robsessed.

Uansett.

Jeg eier nå ett stykk Vanity Fair med deilige, glansede bilder av Robert Pattinson. Siden jeg er 14 år i hodet og stolt fan, viste jeg bladet rundt på kontoret og fikk damene til å dåne over bildene. Fikk til og med en diskusjon om Vanity Fair-Rob eller GQ-Rob var hottest! Jeg kan ha rødmet og stotret når jeg snakket om han og det ble avslørt at jeg var forelska. O, gode tider.

Dette kan være den hotteste videoen av Robert Pattinson N.O.E.N.S.I.N.N.E. Veldig artig at de bare ber han om å sitte og se hot ut!


Fra BBCSwitch via Robsessed.

Muahahahaha!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar