tirsdag 24. november 2009

*stum*

Akkurat da jeg trodde at ting hadde roet seg og alt var ved det gamle (les: Robert Pattinson var igjen Gud og universets sentrum og fredagens forelskelse i Taylor Lautner var arkivert som sånt skjer) kom det her.

Jeg. Er. Stum.




Begge fra Rolling Stone via New Moon Movie.

Det er noe med de overarmene, nei innsiden av de overarmene, som det er noe fascinerende ved.

Jeg kan antakelig skrive at Taylor bare er et barn hva som helst her uten at du ser det - fordi du fortsatt er blind etter å ha stirret for lenge på bildene. Men om du har overlevd og er klar for neste steg, gå videre til det Rolling Stones skriver.

Og om du er viderekommen, og tror du takler det, sjekk ut resten av bildene. Det er faktisk et i genser der. Men favoritten min er der han hogger ved.

Ja, hogger ved.

*la-la-la, lovlig i Norge. Det er ikke creepy å ville ha Edward, for han er en voksen herremann på 108 år eller deromkring. Var det ikke noe i New Moon om at Tayobs mad skillz gjør at han egentlig er 33?*

6 kommentarer:

  1. Haha, jeg skulle akkurat til å tipse deg om det! Tror Rolling Stone også må i bladhylla. *drømme seg bort*

    Men inne på den videon av taylor, er det et intervju med Nikki Reed, og vet du hva, jeg trur jeg liker hu litt! Intervjuet var morsomt! http://www.rollingstone.com/videos/player/30993536

    SvarSlett
  2. Fint intervju! Nikki Reed er skikkelig tøff. Jeg har kjøpt meg filmen Thirteen, men har ikke rukket å se den enda. Visstnok veldig bra.

    SvarSlett
  3. Etter jeg hadde lagt meg kom jeg på at jeg hadde beskrevet intervjuet helt feil. Ja, hun må være kjempe tøff!

    Jeg har sett den! Må ha vært 15 eller noe når jeg så den, så den skal jo ha passa veldig godt! Men det eneste jeg husker fra filmen er hvem som var med i den. Må nok se den igjen i juleferien

    SvarSlett
  4. Det var morsomt også:-)

    SvarSlett
  5. Hehe, jada. Men det var jo mest et seriøst intervju da. Veldig åpent og ærlig. Bare så folk ikke trur jeg syns det er gøy at folk må flytte hjemmefra fordi de har en mor som er alkoholisert.

    SvarSlett
  6. Ja, nå har du gjort!

    Ooops. Jeg sa jo også at det var morsomt. Nå har VI gjort det!

    Neida, det virket jo veldig avklart og i fortiden det der med den alkoholiserte moren (IKKE noe å le av, enig), men det understreker også at dette er ei jente med bein i nesa. Og det liker vi jo!

    Resten av intervjuet var artig, ikke minst fordi det var så åpent og ærlig og du ble litt bedre kjent med henne.

    SvarSlett