onsdag 25. november 2009

Team Sveits

Jeg kunne ikke dy meg. Disse intervjuene er dedikert til tam-tara-taaaa min gode leser og kommentator Sveits. Og ikke nok med det: Sveits og Taylor Lautner er herved bestevenner!

Jeg forstår ikke at det går an å bruke opp intervjutiden sin på å spørre Rob, Kristen eller Taylor om de har vært i Sveits. Kanskje det er en spøk. På den annen side - noe må man jo spørre om når e aldri vil svare på spørsmål om RobSten. Samtidig tenker jeg med gru på at en norsk reposrter sikkert ville spurt om Norge, delt ut ostehøvler og lusekofter, og rapport hjem at de alle var norgesvenner.

Det er i hvert fall en artig referanse til Team Sveits. Forhåpentligvis har Taylor Lautner nå lært hva Team Sveits betyr.






Alle videoer fra FePattz2.

4 kommentarer:

  1. Jeg så det intervjuet som god kveld Norge hadde med dem på den 'O store 75 intervjuer på en dag' dagen. Eller de sa at det var de som intervjuet dem vaffal. Og de sa/spurte ingenting om Norge faktisk! Eneste som var litt bemerkelsesverdig var at intervjueren sa til Kristen at de hadde kjempe god kjemi på skjermen, og lurte på om de hadde det i virkeligheten også.. Og søte Kristen svarte som hun alltid gjør på det spørsmålet, og sa tusen takk for at hun nevnte den gode kjemien Edward og Bella har.

    - Miss A rapporterer for TeamBuffy, fra God kveld Norge. hihi.

    SvarSlett
  2. Tusen takk, kjære reporter!

    Jeg fikk ikke med meg God kveld Norge på lørdag, så veldig fint at du så og rapporterte "hjem" LOL

    SvarSlett
  3. Heheh, bare hyggelig! Forresten var Herligheten selv i dagbladet:fredag sist fredag og.. Jeg fant avisa gjemt under sofaen til romvenninna mi i dag. GJEMT. Hvem gjør noe sånt?! ROBERT. PÅ. FORSIDEN. gjemt under en soffa! Straffen (prisen?) ble at han fikk hovedplassen på veggen. :)

    SvarSlett