onsdag 25. november 2009

HOT onsdag: Søte drømmer om/med Robert Pattinson

Jeg drømte om Robert Pattinson i natt. Helt sant. Vi bodde på et slags internat på et college eller noe sånt. Whatev.

Vi var sammen hele tiden. Vi var bestevenner. Bestevenner med privilegier, for å si det sånn. Jeg elsket han. Han var glad i meg. Det var bare det at han likte alle andre damer også...

Det var så fælt å vite at jeg hade han, at han var så nær, og likevel vite at jeg måtte fortelle han at dette var galt og kunne ikke fortsette - siden jeg av respekt for meg selv ikke kunne være en del av dette opplegget (lenger).

Men rett før jeg skulle ta praten, og han så på meg med det vakre fjeset sitt og alt var hjerteskjærende, og crap - for det var jo han som ikke ville ha meg men jeg som måtte dumpe han - våknet jeg...

Så nær, så fjern. Så søtt. Men likevel et mareritt.


Fra truebloodtwilight1.

Hvis du enda ikke har fått nok av Vanity Fairbildene, anbefaler jeg denne.

Eller fjerde runde med Vanity Fairbilder.

8 kommentarer:

  1. Faen. Skrev jeg virkelig om drømmen min på internett?!??

    SvarSlett
  2. Heldiggris!!! Selv om det endte som det gjorde! Men jeg skjønte ikke.... "av respekt for meg selv ikke kunne være en del av dette opplegget lenger!"

    Trengte vel ikke være så prektig, vel?

    ;)

    SvarSlett
  3. Fant hele "Victorias chase" på Youtube... søkte på sangen. Litt dårlig lyd, men scenen er jo kul og det var gøy å se den igjen ;)
    http://www.youtube.com/watch?v=uKYylZj2Sf8

    SvarSlett
  4. ...ja, ikke så god kvalitet på bildet heller, altså, hihi!

    SvarSlett
  5. Ad "av respekt for meg selv ikke kunne være en del av dette opplegget lenger!"

    La meg ta detaljene. Jeg og Rob har vært bestevenner i månesvis, og henger og "henger" daglig. Vi står hverandre veldig nær, og har dødsbra sex. Men vi er ikke kjærester.

    En dag ser Rob ei søt, lita snelle (og det var ikke Kristen, men noen helt andre, og denne snella var ikke den første) som han blir helt betatt og besatt av. Han prater om henne, drømmer om henne, og til slutt ligger han med henne.

    Mens dette pågår synes han det er uproblematisk å fortsatt ligge med meg, og til og med ha HENNE som tema for pillow talk'en.

    Det var ubeskrivelig VONDT. Jeg forstå at uansett hvor glad han var i meg, ville jeg aldri bli DEN ENE, og det ville aldri bli oss, slik som jeg ønsket meg og lengtet etter.

    Jeg visste også at det eneste rette, selv om jeg elsket han, og hadde full tilgang til han, var å avslutte det seksuelle forholdet vårt før jeg ble mer såret, og før både jeg - og etterhvert han - mistet respekten for meg. Men jeg kunne fortsatt være bestevennen hans.

    Alt dette drømte jeg krystallklart - helt ned til de nydelige skjeggbstubbene hans når han lå på senga mi og tøyset og lo og var uimotståelig skjønn og strakte armene sine ut mot meg og ville kose og jeg visste at nå var tiden kommet til å sette ned foten.

    Samtidig øynet jeg - med et lite, desperat håp - at han kanskje kom til å innse hva han gikk glipp og likevel velge meg til slutt...

    Sånn var det! Jeg skulle gjerne rapportert om mine hete, ubekymrede netter med Rob - med vill sex uten bekymringer for seksuelt overførbare sykdommer, uønsket graviditet, komplekser for egen kropp eller det at jeg har en kjæreste som ikke ville vært særlig happy, men det var dessverre ikke det jeg drømte.

    SvarSlett
  6. Dette forandrer jo saken! Syns faktisk litt synd på deg nå, jeg! Tommel opp for deg!

    Jeg er sikker på at Rob snakket om deg til de andre jentene, jeg kan ikke få meg til å tro noe annet! Han syns vel bare det er helt greit å fordele seg på fler! Det blir kanskje vondt å bare være venner framover, men han er sikkert en kjempeflott samtalepartner, så kos deg videre med det!

    SvarSlett
  7. Min slu plan er å være kul bestevenn, som alle damene hans blir sjalu på. Fordi vi har noe "spesielt".

    Samtidig kan jeg date andre, og "tilfeldigvis" fortelle Rob om det, sånn at han også blir sjalu på meg, men først uten at han forstår at det er det som skjer.

    Deretter skal jeg spille ekstremt hard to get, og til slutt er det å ville få MEG på kroken det eneste han tenker på døgnet rundt.

    Lurer på hvor jeg fisket opp DEN strategien? Muahahahaha

    SvarSlett