onsdag 25. november 2009

Victoria's Chase

Da har jeg vært på New Moon for tredje gang, og jeg må si at selv om filmen blir bedre for hver gang jeg ser den er det umiddelbare førsteinntrykket og min innledende runde fortsatt ganske dekkende for hva jeg føler.

Når jeg får formulert tankene mine ytterligere, skal jeg komme tilbake med mer.

I mellomtiden - New Moon er på youtube (Hallelujah!), og Bente sendte meg lenken til den hippeste scenen. Jeg vet ikke helt hva vi skal kalle den på norsk (jakten på Victoria? Victoriascenen? Hoppe i havet-scenen?) så foreløpig beholder den sin engelske tittel: Victoria's Chase.

Bildekvaliteten er dårlig, lyden er dårlig, den blir sikkert tatt ned ganske fort - men det ER New Moon. Wohoo!


Fra kokobombon.

Her er kun sangen - i utmerket kvalitet:


Fra Dave12815 via Bente på Facebook.

2 kommentarer:

  1. Jeg fant denne akkurat, hahaha!

    http://g4tv.com/videos/42956/Possible-Twilight-Breaking-Dawn-Footage/

    SvarSlett