fredag 20. november 2009

HOT fredag med...WTF Team Buffy: Taylor Lautner

Hvis det er en HOT fredag Taylor Lautner skal få skinne, så er det i dag. Jeg gikk inn i kinosalen i natt og håpet at Tayob skulle være helt fantastisk, at han skulle varm og god søt, og deretter tøff og sterk og sinna, og virkelig kjempe for Bella, og få alles sympati og at vi alle - der og da - skulle være Team Jacob en liten stund.

Og så skjedde akkurat det.

Ta det med ro. Jeg er fortsatt Team Edward. Og var det noen som var ubeskrivelig deilig, herlig hot i New Moon, var det Robert Pattinson. Men dette var Taylors film.



Fra spaceheatersftw.

2 kommentarer:

  1. Ja, jeg er enig, Jacob var fantastisk! Han fylte filmen perfekt så lenge Edward var borte! Nå tenker jeg på Eclipse og hele Edward vs Jacob-greia, scenene i skogen, i teltet osv. De begge sammen i så mange scener... det blir sterkt ;)

    Hvis du skal se filmen om igjen i kveld kunne du kanskje hjulpet meg med den irriterende oversettelsen jeg mener jeg fikk med meg... jeg håper at jeg leste feil nemlig, og uansett så skjønte jeg ikke meningen bak den norske oversettelsen av cougar! Jeg får ikke tid til å se den ikveld, prøver imorgen eller søndag :) Og matine på onsdag... og så enda en gang med en annen venninne neste helg igjen! Juhuuu!!

    SvarSlett
  2. Ja, jeg skal forsøke å legge merke til det. Jeg er ganske dårlig på detaljer altså, men har notert det på en lapp:-)

    SvarSlett