søndag 31. januar 2010

KStew snakker Welcome to the Rileys og TB er matt

Jeg synes det gikk så mye bedre under promoteringen av New Moon, Kristen, og du smilte og lo jo da du og Dakota snakket om The Runaways for bare noen dager siden. Og så: Dette.

Jeg ville jo aldri, som den feministen jeg er, skrive en blogg der jeg synes alt det de mannlige ahem objektene for min skriving gjør er helt fantastisk (men det har seg sånn at Robert Pattinson er PERFEKT og han liker DEG altfor godt, Kristen), mens jeg rakker ned på kvinnen.

Men det her er A-W-K-W-A-R-D, og jeg får lyst til å riste deg. Bare litt. Før jeg tenker at jeg er sjeleglad for at du ikke er en av disse glossy Hollywoodbimboene (host Megan Fox host), og at du en dag klarer å få artikulert alt det kloke og dype du faktisk går og bærer på. Håper jeg.


Fra RPattz2 via Eclipse Movie.

*ÅÅÅååååååååååå! Dårlig samvittighet allerede for at jeg er fæl mot the Stew. Igjen. Jeg er et dårlig menneske. Hun er jo egentlig veldig kul. Når jeg går i dypet av meg selv har jeg til og med sansen for RobSten. Jeg må gjøre bot. Nå vet jeg det. Jeg skal se alle de fem klippene fra The Yellow Handkerchief som jeg akkurat fant.*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar