torsdag 25. februar 2010

Hallo, første slettede scene fra New Moon: Bob's bikes, for ikke å glemme Bellaboksen!

Først tenkte jeg at jeg hadde sett det før, men så kom jeg på at jeg bare hadde lest det i New Moonmanuskriptet (jada, jeg har lest det også:-)

HER ER FØRSTE SLETTEDE SCENE FRA NEW MOON!

Klikk på lenken, velg deretter "View the trailer and exclusive bonus treatment" som står med liten skrift på bildet av dvd'en. Scenen kommer etter traileren for filmen.

Eller se den i litt dårligere kvalitet fra youtube (så lenge det varer!):


Fra Mirushi227 via New Moon Movie.

Borte hos New Moon Movie har de også en haug med bilder fra klippet.

Mens vi er på temaet New Moon på DVD - her er en sniktitt på Bellaboksen, dvs den skandinaviske 3-dvd boksen med New Moonherligheter:




Begge via Robsessed.

Bellaboksen er fortsatt det beste tilbudet (med beste mener jeg den som har mest ekstramateriale) jeg har funnet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar