torsdag 25. februar 2010

Pattinsonpustestans. Igjen.

Jeg burde ikke fortsatt være overrasket etter et år i dette gamet, men noen ganger ser jeg ting som bare tar pusten fra meg. Og med ting mener jeg et-eller-annet-Robert Pattinson.

Som dette bildet.


Fra GQ via Robsessed.

Saken er noe om at Robert Pattinson er på 5. plass i GQs kåring av mannlige moteikoner - today's ultimate male fashion icon. Rob var jo også kåret til best kledde i 2009 (trykk på lenken og få stilen) av GQ.

Jeg er enig i at han er superhot i Guccidressene sine på den røde løperen, og dumpsterlooken kan være kul i blant. Men srsly? Et eller annet sted sitter det noen og ler seg i hjel.

Men la meg ikke fravike hovedsaken med prat. La meg gjenta:


Fortsatt fra GQ via Robsessed.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar