mandag 14. november 2011

TwiLex anmelder Breaking Dawn 1, premiere, premiereforberedelser, bekjennelser og annet tant og fjas

Hvordan TwiLex greier å lage en (nesten) spoilerfri anmeldelse av Breaking Dawn 1 forstår jeg ikke (og takler litt dårlig. Jeg vil vite alt. Nå), men når det er sagt er de veldig grundige.

I natt er det faktisk premiere, og for de som vil sitte oppe og se kan de for eksempel følge live streamen borte hos Robsessed.

Jeg må vente helt til fredag, og begynner å gå litt rundt meg selv. Robert Pattinsonørepynten må tørkes støv av. Men tror jeg lar Bellakjolen henge i skapet. Jeg må mase på MIML slik at han husker å skrive ut billettene. Jeg må huske premieren (ok, det siste er panikk, men det er sånt jeg drømmer om om natten).

*pust*

Etter å ha observert den nye haugen av (sikkert fantastiske) intervjuer den siste uka som jeg ikke har fått sett, må jeg nok midlertidig kaste inn håndkleet som nyhetsblogger. I stedet får jeg konsentrere meg om en annen nisje: Twilighttant og fjas.

Jeg er for eksempel lei meg for at ingen i Norge selger Twilightkjeks. Særlig Reneesme er til å, ja, spise opp:

Wants it. Fra Elenis i New York via Twilight Lexicon. Nei, de sender ikke til Norge.

Mer:

Next har laget alternative Twilightplakater. Slash fanfiction ble plutselig veldig billedlig for meg.
Har du sansen, sjekk ut Twilight Slash



Overhodet ikke Twilightrelatert, tror du kanskje. Men dette er planen MIML og jeg har for Lille Spunk,
aka moppen, for å gi oss selv litt mer fritid. Fritid = blogging = mer sikling på Robert Pattinson mer fordypning i fenomenet Twilight.

Ærlighet varer lengst. Via Twilog.

Helt ærlig. Også bilde via Twilog.

Freddan.

*pust*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar