mandag 25. mai 2009

Ok, da, Rob

Jeg klarer ikke å være sint på deg så lenge av gangen. Og jeg har dermed entret fjerde og siste trinn: Aksept. Det kan også ha en del med at Pattinson Anonymous og Lainey Gossip har etterforsket og rekonstruert Robs bevegelser i Cannes og konkludert med at ingenting skjedde.

Dette er dermed IKKE et bilde av Rob på vei til het sex med het blondine. Det er Rob med en stalkerblondine som solgte bildet til et sladreblad som igjen skrev en totalt usann historie:

Fortsatt fra Robsessed.

Å, hvilke bølgedaler jeg har gjennomlevd i helgen. Å, hvilke emosjonelle prøvelser. Nå vil jeg bare legge alt bak meg og fortsette som før.

Vi har en STOR uke foran oss. Først det-du-vet i Italia, og så MTV Movie Awards til helgen der Twilight skal vinne en masse priser (husk å stemme! Klikk på kyssebildet øverst i høyremenyen!).

I'm back!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar