søndag 24. mai 2009

Hvem tror du at du er, Robert Pattinson?

Ok. Jeg har kommet til stadium 3: Sinne. Og jeg har noen meldinger til deg, Mr. Pattinson:

1. Robert Pattinson, hvem tror du at du er? Og hvor lenge skal jeg finne meg i skit som dette? Er det mulig å være MINDRE diskret?


Rob, sklie fra Ekaterinburg. Fra Robert Pattinson Facebook.

Svar: Ikke lenger!

2. En hilsen fra Team Jacob: vi kan ikke se at NOE mangler.

Fra Mah Designs via New Moon Movie.

3. Hvem baserer egentlig KARIERREN sin på å være tullevampyr?

Fra Johnny hos Twiligt sucks!!!

4. Slik ville det ha gått i den VIRKELIGE verden:

Fra Monisha hos Twilight sucks!!!

5. Eller om bare - Gud forby - Bella var litt mer som Buffy:

Fra ontd.

6. Det er ikke så jævlig fantastisk.

Fra Twilight Secrets.

7. Har du mista noe Rob? Hva med: the DAZZLE?

Fra Just Jared via New Moon Movie.

8. Jeg har bare skrevet stygt om deg en gang tidligere, og for å være ærlig, det var for å oppnå fordeler, men nå mener jeg det!


*Hvorfor, Rob?*


*Rob*


*Rob?*



2 kommentarer:

  1. Crazy much?

    SvarSlett
  2. :-) Jeg har alltid hatt lyst til å være en drama queen, og nå fikk jeg endelig sjansen!

    Jeg tror det heter...selvironi.

    SvarSlett