fredag 15. mai 2009

Set-stalking, set-sladder og fæle nyheter fra Italia

Jeg starter lett, og så blir det bare verre (og langt, men jeg har skrevet så lite i dag at dette klarer du).

Først et bilde av Bella's hus fra i går der de har filmet gjennom et hull i veggen. New Moon Movie skriver:

"It looks like the word of scenes being shot in Bella’s bedroom today was no lie – check out this picture from today on the set for Bella’s house, with a huge chunk taken out of the side of the house and a camera setup lodged in the gaping hole."


Bilde fra New Moon Movie.

Lainey Gossip skriver (også i går):

"Shooting Bella bedroom scenes. He goes through her photos and she cries and mopes some more when there are no photos. Also something about her opening her eyes and there he is beside her waiting for her to wake up. Pattinson is concurrently continuing green screen work with the other vampires. Winding down his stay in Vancouver."

Twilighters Italia kan samtidig melde om aktivitet på sin side av Atlanteren...Mystiske biler og greier.



Og i dag skriver Lainey:

"Today is Pattinson’s final day on the set of New Moon barring any crazy cataclysmic setback. They’ve had to postpone these scenes due to weather, now must rush him through the shoot to get him out on schedule. It’s supposed to be a beautiful day in Vancouver today. Which is perfect because – get ready for it Twi-hards – today they are shooting in the Meadow.

It’s a dreamy sequence. In the Meadow, Bella sees herself get old, looks like her grandma. And Edward wishes grandma happy birthday. Then they’re young together and lying in the field and looking at each other and it’s pretty."

Det ser altså ut som om de er mer eller mindre ferdige i Vancouver. Rob skal til Cannes og selge Remember Me, før turen går til Italia.

Både Kellan Lutz og Nikki Reed har sagt at de også reiser til Italia for å henge, og jeg antar at de mener henge og ikke "henge", selv om følgende NReedsitat får meg til å mistenke noe annet:

“Put it this way: I am not in any of the scenes in Italy, but we’ve already made sure that I am going to Italy while they shoot that,” Nikki Reed laughed, revealing plans to witness the Volturi firsthand. “Because I am sort of obsessed with that portion of the book.”

Loup-Garou,je vais te ma-a-anger!

Fra New Moon Movie.

Over til de fæle nyhetene (og da regner jeg ikke det faktum at Nikki Reed 'tilfeldigvis' skal "henge" rundt i Italia som en fæl nyhet, enda det burde jeg kanskje. Sannheten er vel at hun ikke tåler at RobSten skal være på tomannshånd og nå slarver jeg om alle ryktene jeg ikke tror på og egentlig tar avstand fra for han er MIN men whatev.): Robert Pattinsons italienske body double er plukket ut. BODYDOUBLEWHAT???

Jeg gjentar: Body. Double. Og ja, jeg vet at de bruker en body double mest til stille inn lys og kameravinkler og andre tekniske ting slik at skuespilleren ikke er utslitt før scenen spilles inn. Men jeg vet også at de bruker body double når de filmer scener langt unna, eller bakfra. Og jeg nekter - NEKTER - å overføre noen av mine følelser for Robward - DET ER SMUGET VI SNAKKER OM FOR HELVETE - til denne gjøken. Jeg nekter. Protest!


Fra comesuonanoisogni via New Moon Movie.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar