tirsdag 14. juli 2009

Og hvordan har du tenkt å sno deg ut av DENNE, skatten?

Vi har tidligere spekulert i forholdet mellom KStew og Robert Pattinson OG Kellan Lutz og Robert Pattinson basert på hva de har på seg. Og er det en ting vi har etablert, så er det at Rob ER ei hore, og at han har hatt seg med både KStew og Kellan i tur og orden, og la meg ikke engang begynne med TomStu - forholdet er til og med dokumentert i ordboka!

Og så over til det sjokkerende. Kjæresten min dro på "ferie" i går. Og ikke før han rakk å ringe og fortelle meg at han var vel fremme og nå skulle på "fjelltur" uten mobildekning host host dukket dette opp:


Fra Robsessed.

Og jeg som trodde vi nettopp hadde vært på en nydelig kjærlighetsferie med Lomme-Edward? Skatten? Men hvordan forklarer du da dette?



Tilfeldig? Neppe.

Og for å gjøre min ydmykelse større tok jeg kompatibilitetstesten mellom min kjære og Robert Pattinson. Og ikke bare er han en bedre match enn meg, de har også en fysisk kompatibilitet på hele 96%! FY FAEN!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar