tirsdag 26. mai 2009

Ventetid

Tiden går så sakte når man venter på New Moons (og filmverdenens) viktigste begivenhet. I år. Kanskje EVER. Enda tikker det bare inn stalkerbilder av spisende, røykende og vandrende skuespillere, og det har jeg jo blogget om allerede....

Ååååå.

Ventetid.

Jeg. Blir. Gal. *Vurderer å begynne å røyke for å dempe gledesangsten*

Jeg velger å korte ned ventetiden med å mimre om forrige ukes herligheter (minus det deilige, dramatiske sjalusidramaet jeg gjennomlevde i helgen og som du kan lese om her og her og her og her og her og her) og gjenopplever Cannes med Rob.

Herlighet. Gud. Yogapust. OMR osv. Nyt det:

Fra alwaystwilight79 via RaOR.

På tide å få av seg skjorta, nå, eller hva?

5 kommentarer:

  1. nice post. . .


    visit me back. .

    http://ballwell.blogspot.com/
    http://keepurlife.blogspot.com/

    SvarSlett
  2. se på det første bildet:
    på hånden hans..
    er det en tatovering som er fjernet der, eller er det en tatovering? :p

    SvarSlett
  3. Sorry, tror bare det er en hårete underarm...hvis det var den du mente? Kan ikke se noe på hånden.

    Har aldri sett/lest noe om at han har eller har hatt en tatovering (med ett unntak, men lite troverdig). Men jeg har hørt han si "ikke tatover deg" til en fan. Kan det bety at han er mot? Virker ikke som tatoveringstypen på meg, men man vet jo aldri...

    Her er videoen der han sier det:
    http://teambuffy.blogspot.com/2009/04/robert-pattinson-og-tomstugenseren-og.html

    SvarSlett
  4. Er visst bare meg som ble skuffa av Twilight, men jeg ser allikevel frem til resten av filmene :)

    Ellers så ser jeg vel alt av Vampyr filmer og serier og kan stolt si at jeg har Buffy stående i hylla :P

    SvarSlett
  5. Hei plaintom,
    jeg tror du vil bli overrasket over hvor mange kritiske og/eller balanserte kommentarer/anmeldelser av Twilightfilmen selv hardbarka Twilightfans kommer med.

    Jeg vet jeg ikke har skrevet så mye om min vurdering av filmen, da jeg konsentrerer meg mest om å feire fenomenenet Twilight framfor å drøfte og analysere bøkene og filmene...

    Men det er helt klart ting i den filmen som er skuffende, og verst er at jeg synes de ikke klarer å gjøre kjærlighetshistorien godt nok. Samtidig er dette en film med mange gode sider, adapsjonen er tross alt tett opptil boka, og den er veldig...sjarmerende. For meg er det en kultfilm, og da preller egentlig all slags kritikk av:-)Og ikke minst: den ga verden Robert Pattinson.

    Her kan du lese mer om hva jeg sier om regissøren og filmen:

    http://teambuffy.blogspot.com/2009/03/twilight-directors-notebook.html

    http://teambuffy.blogspot.com/2009/02/borders-arrangerer-twilight-movie.html

    SvarSlett