fredag 31. desember 2010

Robert Pattinsonåret Twilightåret 2010 fra Team Buffys synsvinkel

Jeg ønsker alle - nye lesere, gamle lesere, trofaste lesere, folk som slenger innom, og ikke minst alle damer i sin beste alder som er interessert i fenomenet Twilight - et riktig godt nyttår!

Her er mine topp fem Twilightøyeblikk fra 2010:

1. Ingen tvil - min kommunikasjon med Robert Pattinson!

Fra 3:53.


Fra twibritneyfanmaria.

Helt seriøst, dette er faktisk et av mitt livs lykkeligste øyeblikk. Jeg blir fortsatt helt ødelagt av å se på det:-)

3. Eclipse

2010 var året da Eclipse kom. For meg virket det som om hypen (og hysteriet) var større da New Moon kom, men likevel. Det var mer Twilight. Mer Robward. Mer skjorteløshet og annen herlighet.

Jeg holder fortsatt en knapp på Twilightfilmen, men likte Eclipse mye bedre enn New Moon. Seriøst, det kribler fortsatt i magen når jeg ser traileren:


Fra clevverTV.

3. Road trip i USA med Papp-Edward og Lomme-Edward

Hvordan jeg kunne finne på å kjøpe meg en helfigurs papp-Edward og drasse han rundt halve USA er egentlig helt sprøtt (jeg kunne jo bare ha photoshoppet han inn i ettertid), men da det skjedde var det helt naturlig...

Papp-Edward og meg på toget fra Austin til Chicago. Gode tider!
For ikke å glemme mitt møte med Voks-Pattinson...


4. Isle Esmestalkingen

Jeg trenger vel ikke å forklare. Bildet sier alt:

Fra twilightxchange via Loving Rob.


5. Gleden over å glede seg til Robert Pattinsonåret Twilightåret 2011!

Noen ganger er det å glede seg til noe nesten like morsomt som at det skjer. Og det er masse å glede seg til, og å være besatt av, og ikke minst få hjerteinfarkt og/eller sommerfugler i magen av i månedene som kommer. Først Water for Elephants, deretter Bel Ami, før det hele toppes med Breaking Dawn 1.

Men også Catherine Hardwickes Red Riding Hood, på norsk Rødhette og varulven (ha ha), som kommer på kino allerede 1. april gleder jeg meg til.

Det er ikke på IMDB enda, men i følge Filmweb har Water for Elephants, eller Vann til elefantene som den heter på norsk, norsk premiere fredag 15. april. Wohoo!

Mens vi venter på Robert Pattinsonåret 2011 kan vi jo kose oss med en haug screencaps fra den andre traileren, eller de siste bildene fra Entertainment Weekly (klikk for større):








Alle via LeRPattzClub, Spunk-Ransom og Robsessed.

Fint å ha noe å glede seg til, ikke sant?

Bonusbilde - muskelalarm! Se den kroppen som sprenger seg fram under t-skjorta og som skal vise seg fram neste år!

Fra TVWeek via TwiCrack.

Tilbake neste år:-)

2 kommentarer:

  1. Jeg så det intervjuet og sperret øynene opp over at det var et spørsmål fra Norge, men først nå forrige dagen koblet jeg at det var fra deg.
    Jeg må bare få si: Wehey, veldig, veldig, veldig kult. DU fikk Rob til å le! Får gåsehud og fniser hysterisk på dine vegne!

    15. april, jeg gleder meg som et baaaarn!

    SvarSlett
  2. Yup, det var meg. Jeg fikk Robert Pattinson til å le! Det er kanskje å skryte av seg selv, men han lo. Av meg. Mitt liv er komplett osv:-)

    SvarSlett